Alla inlägg den 10 februari 2008

Av camilla - 10 februari 2008 13:20

Det här med stavgång........Har läst på VV-forumet att det skulle gå inom "hög" intensivitet kan det verkligen stämma?

Jag menar man kan ju gå ganska så sakta även med stavar och det ska då ändå räknas som hög.....hmmm?


Hur räknar ni? Om ni går med stavar vill säga.

Själv brukar jag räkna medel,men ibland känns det ändå för högt.

För man villl ju inte stoppa i sig för mycket mat eller?


Jaja det var en liten avstickare.

Idag har jag hunnit att då promenera 50 min med stavarna,C ,J och R är och kollar på fotboll.

De 2 andra barnen är hemma och spelar tv-spel.

Veckan som kommer nu så har vi sportlov här och då är de små monstren  hemma. Tycker det är svårt att hitta på något med dom nu,vill helst bara sitta inne och spela.

nä nu ska jag gå och ta mig lite kaffe och sen blir det vila......är jobbar natt i natt.


Av camilla - 10 februari 2008 13:16

    


Frukost: Bröd,ost,marmelad+skinka=4p

Mellis:yoghurt+banan=2,5p

Lunch: kyckling lasange 7,5p

Mellis:kaffe+dajm kross=1,5p

Middag: Tortilla pizza m sallad=6p

Mellis: popcorn(american best)+chokladbit=5,5p


 

Dagliga points: 21p

Kvar att använda:0p

Aktiveringspoints:3p

Sparade points= 9,5p

Ovido - Quiz & Flashcards