Alla inlägg den 4 februari 2008

Av camilla - 4 februari 2008 22:03

Och jagär helt slut nu!

Har duschat och ätit...tortilla pizza det var hemskt gott men det blir alltid så sen som man äter på måndagarna för man tränar så sent,är inte hemma förrens kl 20.30 och då ska man duscha och sen "poff" så är kl allseles för mycket.


Hur gör ni när ni har tränat?

Hur sent blir det och vad äter ni då?


I morron är det möte hela dagen som gäller,och även äta ute.....=)

Men beställer nog en sallad ....kyckling eller räkor,med dressing bredvid.

No kallar sängen på mig så natti natti

Av camilla - 4 februari 2008 18:23


Japp då var de färdiga....eller snarare för ett par timmar sen...=)

Har inte hunnit skriva innan.

Har varit utfodring till grabbarna och plockat undan ,varit ute med hunden......pust!

Så nu äntigen blev det lite lugnt...=)


Jag tänkte att jag skulle ta kort på en semla som jag gjort,och lägga in här sen men det blir inte  förrens i morgon för jag ska inte göra någon nu.


Usch är så trött att jag orkar inte träna.....blev sket slut nu när jag satte mig ner.

Tror jag sätter mig i soffan en stund innan jag ska gå.

Av camilla - 4 februari 2008 15:53


Jag sitter just nu och väntar på att mina semlor ska jäsa färdigt den andra gången nu så jag kan sätta in dom i ugnen....luktar juvligt(stavas det så?)

Men det blir ingen semla idag ,utan får vänta till i morgon.....=)

Senare i kväll bär det i väg till träningen....step!

Ska bli skönt med tanke på att man inte kunde gå ordentligt på morgonen idag.


Återkommer när semlorna är färdiga.

Av camilla - 4 februari 2008 11:29

 Jag skulle ta en promenad och sen ta och handla på hem vägen,men herre gud det var ju rena isen på gatorna.

Så det blev bara till affäre och sen hem men jag kan tala om att det tog mig nästan 1 h att gå fram och tillbaka.....=)

Hade hunden med mig oxå och hon drog ju så jag fick spader på henne....=/


Så nu ska jag sätta igång med både bak och matlagning.image616

Av camilla - 4 februari 2008 08:51

ops....jag tog bort ett inlägg innan jag hann läsa det....=(

Vem det än va snälla kan du skriva igen...?   



Av camilla - 4 februari 2008 08:50

Men däremot blev det fika,och då kände jag att jag hade mer kontroll.....hihi.

Först vill jag bara tacka alla som skrivit till mig och peppade mig inför kalaset igår....tusen tack!

Tillbaks till kalaset.....jo som sagt det blev bullar,hallongrottor och tårta.

Själv tog jag en hallongrotta och en jätte lite tårtbit,den var så tunn så....=)

Så jag är nöjd med mig själv att jag klarade att stå emot just tårtan,för det är väldigt gott.

Så jag klarade mig att hålla mig inom 4,5-5p tror jag tror kanske att det är lite högt räknat men bättre det.

Sen skulle jag iväg och jobba ett par timmar extra uppe på jobbet ,så när vi kom hem fick jag slänga i mig lite mat,var ju ganska hungrig...=)

Idag ska här bakas semlor....=)

Av camilla - 4 februari 2008 07:49

      


Frukost:Havregrynsgröt,mjölk,sylt,knäcke+ost=5p

Mellis:krossad dajm(finns i mina recept)=1,5p

Lunch:potatismos och VV-korv med sallad=6p

Mellis:äpplen m glass=2p

Middag:Tortilla pizza m sallad=7,5p

Mellis:Banan=1p



Dagliga points: 21p

Använda points:23p

Kvar att använda:

Aktiveringspoints:6,5

Sparade points+sparade aktivitetsp:

Ovido - Quiz & Flashcards