Alla inlägg den 8 februari 2008

Av camilla - 8 februari 2008 15:59

hunden och stegräknaren hamnade

 på 7385 steg

Så bara promenaden blev 7098 för jag hade ju 298 innan.

Jag vet inte men hur många steg ska man upp i /dag?

Nu ska jag duscha och sen ta mig en kopp kaffe.

Av camilla - 8 februari 2008 14:25

Ja min stegräknare. Jag tyckte den var lite svår att få igång

Man skulle ju mäta stegen och det har jag ingen aning om hur man gör det....nä det var för krångligt,så jag tog den siffran som stod i pappren vet inte om man kan göra det.

Tänkte att det kanske var ett normalt steg....hmm.


Jaja jag har ialle fall gått 289 steg inte mycket ännu men ska snart ut med vovsingen.

Av camilla - 8 februari 2008 10:29

Jag kan inte slita mig ifrån den.

Finns ju hur mycket som helst...här är några förslag:

             

Kunde inte få ner mer just nu,,,var inte jätte lätt.

Eller så är det jag som gör fel


Jo sidan heter   http://www.glitter-graphics.com/gallery.php?categoryID=13&page=3

Av camilla - 8 februari 2008 09:37

Med stavar idag och det känndes bra men kännde när jag vaknade idag att jag hade träningsvärk i kroppen av stavandet igår.


Fick ett mejl om att min stegräknare kommer idag Så nu blir det en lång promenad med hunden oxå i em.

Av camilla - 8 februari 2008 09:19

        


Frukost: Banan,gröt+mjölk= 4p

Mellis:

Lunch: pizzabit(sara lee) med sallad =6p ca

Mellis:Havrefras,mild yoghurt,knäcke=2,5p

Middag:Fläskkotlett,potatisgratäng(Åse)med sallad=7,5p

Mellis: 1/2 popdelight,VV-bars och VV-rulle=7,5p






Dagliga points: 21p

Använda points:28p

Kvar att använda:

Aktiveringspoints:3,5p+2,5

Sparade points+sparade aktivitetsp: 6,5p

Ovido - Quiz & Flashcards