Alla inlägg den 13 februari 2008

Av camilla - 13 februari 2008 20:51

Näpp dom gör jag inte fler gånger.

De blev katastrof mjuka och lossnade inte från pappret och jag gjorde precis som det stod.

Men barna åt ändå med god aptit,Ville väl inte göra mamma ledsen


Har nu varit och tränat i 90 min och jag är helt slut.

Ska försöka att få i mig något att äta och sen blir det tv:n och jag är rädd för att jag kommmer att somna i soffan

Av camilla - 13 februari 2008 14:39

Så där nu är maten färdig och vi har alla ätit...ja utom V som blev kvar hos kompisen.

Nu blev jag så himla trött   men måste skriva lite här och kolla runt hos er andra.

Sen är det så att jag vid något tillfälle lovade R att vi skulle baka i em så det ska jag väl försöka att orka med innan träningen.


Vi hade tänkt att baka fettfria chokladmuffins tror de hette så.

Jag hittade dom på Annas recept.

Det var bara 2 points/muffins kan ju vara gått att ha till kaffet i em

Jag har oxå i veckan sparat  mina aktivitetsp för min man han skulle laga något till oss i morgon och det var som en liten förrätt sa han och i den var det 5,5p!

Och det var inte mycket det han skulle göra typ en muffins form,så jag sparar och sparar.

Fick inte heller veta vad det var för,det skulle bli en överraskning.

Han är allt en ängel han

Av camilla - 13 februari 2008 11:31

Sov lite längre idag eller jag gick inte upp förrens kl 8.30

Åt frukost med barna och sen skulle V följa med en kompis och åka skriskor.

Så jag passade på att ta en sväng med stavarna.

Träning i kväll...pilatesboll och step/styrka,så 1 1/2

timme blir det i kväll.


Ska hoppa in i     och sen cykla ner och handla lite ägg å mjölk,barna ville ha fläskpannkaka idag så, så får det bli.

Av camilla - 13 februari 2008 09:48

              


Frukost: Gröt,mjölk,bröd=4p

Mellis:Lienessas kvarg=2p

Lunch:Qournbitarm couscous och wokgrönsaker(tog lite mer än 1 port)=6,5p

Mellis:

Middag: 

Mellis:



Dagliga points: 21p

Kvar att använda:8,5p

Aktiveringspoints:3,5p

Sparade + aktivitets (sparade)points=12p

Ovido - Quiz & Flashcards