Alla inlägg den 3 februari 2008

Av camilla - 3 februari 2008 12:55

       


Frukost:Havregrynsgröt,mjölk,sylt,bröd+ost=5p

Mellis:päron

Lunch:0-points soppa

Mellis:Hallongrotta och en lite bit tårta=4,5p

Middag:Tortilla pizza m sallad=7p

Mellis:Minimal=6p



Dagliga points: 21p

Använda points:21p+4p

Kvar att använda:

Aktiveringspoints:2p

Sparade points+sparade aktivitetsp: 2p

Av camilla - 3 februari 2008 12:45

Vi ska på kalas idag och jag grämer ihjäl mig....jag vill inte!

Allt kommer ju att spricka,vet inte vad vi får att äta men antagligen blir det smörgåstårta,hur många points är en liten bit igentligen? Har för mig att det är ca10-15 p eller?

Då går ju alla mina points åt ju,,,,*gråter*


Men jag har förberett med o-points soppa som jag ska äta innan och så har jag varit på promenad i 1 h.

Men det retar ihäl mig dessa kalas med tanke på att jag verkligen har kommit igång så himla bra nu....=)

Håller till och med p på helgen.

Men jag kommer inte ta någon tårta till kaffet!

Ja vi får se hur det går .......kommer tillbaka och rapporterar hur det gick....=)

Nu blir det dusch och soppa.

Ovido - Quiz & Flashcards