Alla inlägg den 18 februari 2008

Av camilla - 18 februari 2008 20:28

Försöker nu att skriva lite här

 om vad som hänt samtidigt som mina små monster håller på som bäst nere på sina rum.

De bråkar och flamsar och ska definitivt inte sova,sådant här kan göra mig precis tokig.

C är inte hemma han är och kollar på fotbollstider för sonens träning inför våren.

Är som om de vet att de kan stöka runt extra mycket när inte  han är hemma och att jag inte är bra och orkar inte säga till dom på samma vis.


Maten har gått förvånansvärt bra idag ändå,men visst jag känner ett gottesug det gör jag.

Har ju 5,5p kvar så jag kanske skulle göra lite popcorn?

Jo men jag gör nog det

Av camilla - 18 februari 2008 18:36

Jag får ge dig svartet här Cosmonita för man var tvungen att ha något goggel-konnto för att kunna ge dig komentarer eller svara.


Självklart får du länka mig,jag gör detsamma med dig.

Bra gjort att gå ner så mycket första veckan...

Du ska se att du klarar detta.

Vi gör det tillsammans.

Av camilla - 18 februari 2008 11:24

       


Frukost:Rostat bröd,räkost+skinka=3,5p

Mellis:

Lunch:Qournfärsgratäng=6,5p

Mellis:

Middag:Gröt,mjölk,bröd,mjukost+skinka=5,5p

Mellis:2 riskakor+chokladmousse=3,5p


Dagliga points: 21p

Kvar att använda:2p

Aktiveringspoints:

Sparade + aktivitets (sparade)points=

Av camilla - 18 februari 2008 11:18

Först vill jag bara tacka alla för allt peppande under gårdagen  när allt bara sprack för mig.

Så idag är en ny dag och jag ska försöka att ta tag i detta nu.

Känner att det är lite svårt oxå när man inte känner sig iordning,man är inte direkt hungrig men sugen hela tiden.

Nu ska jag ta på mig för att ta en promenad ner till affären,det är väldigt tomt i kylskåpet och pengarna kommer inte förrens på torsdag....

Bra sätt att banta på...hihi

Ovido - Quiz & Flashcards