Alla inlägg den 5 februari 2008

Av camilla - 5 februari 2008 19:51

 Jaha då sitter man här igen.

Vi har nu ätit barna och jag,det fick bli smidigt i kväll de har varit och spelat fotboll

Så barna fick pizza och jag gjorde pasta med kyckling med örtagårdssås( VV-fraich med 1/2 örtagårdsbuljongtärning i)

Sen gjorde jag varsin semla till dom och till mig och min kollega för jag jobbar i natt oxå.

Gjorde även 2 till C men han får äta dom när han kommer hem,är på möte med fotbollen.


Nu ska jag bara ta det lugnt fram till jag ska iväg att jobba,så jag kollar nog runt lite här.

Av camilla - 5 februari 2008 16:40


Och det känndes ju meningslöst,blev inte mycket bestämt inte.

Tlll fika på fm blev det en macka som jag hade tagit med mig själv. Sen lunch och då blev det en räksallad med dressing bredvid,och det var inte mycket kan jag säga räkor var väl knappt 1 dl och majs  mindre än 1/2 dl och sen tog jag lite dressing ca 3msk. Visserligen så var det ju bra att det inte var så mycket mer för då har jag ju mer p till min semla jag ska äta i kväll

Av camilla - 5 februari 2008 08:22

   


Frukost: bröd,mjukost+ost=3p

Mellis: macka=1,5p

Lunch:Räksallad=5p

Mellis:Fruktsallad+VV-kaka=2,5p

Middag:Pasta med kyckling(60g)+sallad=5,5p

Mellis: semla+kaffe=4p




Dagliga points: 21p

Använda points:21p

Kvar att använda:

Aktiveringspoints:

Sparade points+sparade aktivitetsp: 4,5

Av camilla - 5 februari 2008 08:05

Jaha nu ska jag snart iväg på möte då....hela dagen.

Fick lite tid över så jag satte mig här för att fördriva tiden.


Maten får vi väl se hur det blir med idag,har förberett med frukt och VV-kakor. Sen blir det lunch på en pizzeria men då tänkte jag  ta mig en sallad.

Vet inte hur många points en sådan innehåller,om man tar dressingen jämte.


Ja ja det löser sig får väl gå spåret ett antal varv annars.

Ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards