Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Melodifestivalen..........Vad har hänt?

Av camilla - 17 februari 2008 11:25

Det är ju nästan så man börjar att gråta......

Vad har hänt med den? Det är ju katastrof,det är ju inga bra låtar med och är det någon man tycker är så där ja inte kommer den med bland dom 5 bästa ens. Jag blir så arg!

Ta bara de som var med igår bidrag nr7 kommer inte ens i håg vad de hette men låten kommer jag ihåg....KEBABPIZZA!!!! Men hallå vad är det för något.

De kommer med men inte han som sjöng om några svalor(kommer inte heller ihåg vad han hette)Men den var ju bra ju!

Nä stor besvikelse igen


Idag har jag börjat dagen med att städa får besök av C syster och familj.

Känner mig lite bättre med förkylningen men visst är ju täppt och ändå så rinner näsan.

Ja maten blir väl så där med dag,ska äta något med kassler(c lagar alltid maten här hemma så jag har inte riktigt koll på vad han lägger i) som någon gtratäng så jag orkar inte räkna pointsen idag.Ska ändå inte försöka att överkonsumera.

Hoppas på en promenad gör jag oxå,ska försöka att ta den senare på em och om inte så får det bli senare på kvällen.

Önskar alla en bra dag.


 
 
Linruz

Linruz

17 februari 2008 15:21

Hoppas du får en skön söndag du med...Kram Linruz

http://www.linruz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards