Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

En natt avklarad....en kvar.

Av camilla - 11 februari 2008 08:51

jag ska aldeles strax gå och lägga mig,men skriver en rad eller två här innan.


   Först vill jag ge alla som gett mig så fina               

 komentarer och inlägg varsin sådan här


                

Ska veta att det värmer.


Har hunnit med att ta en promenad  innan oxå och lämnat 2 av mina söner på fritis.

De andra 2 är hemma,ja den ene av dom ska in till "lufftkuddeland" nu på fm med en kompis.

Den andra han har inget fritis för han är för stor för det.

Vi har ju sportlov här nu.

Åhh nu står det helt stilla,kommer inte på något mer att skriva just nu så det är bättre jag kryper till sängs.


 
 
BadGEAR

BadGEAR

11 februari 2008 10:30

Hej, tänkte jag skulle göra ett litet avtryck när jag ändå är här och läser. Det är så många som smyger runt och läser, och aldrig lämnar avtryck; och jag är precis likadan :)

Men jag kom på mig själv, och har börjat med bot och bättring.

Lycka till med viktresan!

http://blogg.passagen.se/badgear

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards