Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Varför går jag inte ner??

Av camilla - 7 februari 2008 10:26

Jag började den 7 januari och fram till nu 7 februari så har jag bara gått ner 3 kg

I 2 veckor har jag nu stått still....varför jag har ju fört checklista  på vad jag har ätit och inte "fuskat" och dragit över mina points,och tränat och varit ute och gått nästan varje dag.

Så varför händer det inget??

Har ingen diditalvåg så jag kan ju inte se det där lilla om man säger så men någon gång aven på den "gammla" vågen så borde det väl gå ner till 83kg...?

Är rädd för att jag ger upp snart om det inte händer något,jag har ju ändå "stått ut" i 2 veckor nu,men en 3:dje?


Klart jag känner ju på byxor men man vill ju att det ska synas även på vågen.

Snälla förklara för mig.

 
 
Malte o Snokens matte

Malte o Snokens matte

7 februari 2008 10:51

Hej, ibland hamnar man på plattåer, så är det bara...kroppen liksom håller andan o undrar vad som händer...kommer det inte mer mat undrar den? Sen om du tränar o fått en o annan muskel så väger de ju lite mer än fett o då brukar man stå still ett tag tills man hittat balans där i mellan men sen bränner man desto mer för muskler bränner fett när de utvecklats! Så håll ut! /Malte o Snokens matte

http://www.malteosnoken.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

7 februari 2008 11:00

3 kg på en månad är ju ganska ok tror jag....även om jag känner som du, att man vill ha mer. Kroppen ska ju vänja sig & jag tror att det blir lättare att hålla vikten när du sen når målvikt om det går i lagom takt. & sen som tidigare inlägg, man hamnar på platåer & det gäller att kämpa vidare. Ge inte upp, snart lossnar det säkert.

*Peppiga Kramar*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Angel

Angel

7 februari 2008 20:58

Välkommen i klubben, jag är inne på min 6 vecka och har bara gått ner 2,2 kilo. Så jag förstår precis vad du menar. Första 4 åt jag för lite, kan du ha gjort det också?

http://angelwings.bloggagratis.se

 
Josefine SK

Josefine SK

9 februari 2008 18:46

Hej!
Jag har nyss börjat viktblogga. Ser med fasa fram emot långvariga vktplatåer - men vet att de kommer att komma. För så är det: ibland har man byggt muskler, ibland har man mer vätska i kroppen, kroppen anpassar sig och sparar på reserverna, ja det finns massvis av skäl. Men otacksamt känns det ju förstås.

http://josefinesk.blogspot.com

 
Maria

Maria

11 februari 2008 07:54

Stirra dig inte blind på vågen. Använd måttbandet i stället.

http://www.lofgrens.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

15 februari 2008 16:31

Hej!
Det är första gången som jag är inne på din blogg och jag blev så glad och se att det var en som går in lika stenhårt som jag.
Jag är en sån människa att jag ger allt eller inget, framför allt när det gäller att banta.
Jag känner ingen som håller på med viktväktarna än jag. Mina kollegor, som är mer överviktigare än jag, förstår inte på mig.(Fast dom borde ta och tänka om:) ).
Det har gått riktigt bra och jag är nöjd med mig själv.Jag har gått ner 6,8 kg sedan 2/1, har 7 kg kvar. Men det är bara att komma igen, deppa inte för att det inte går så fort. Jag hade en vecka där jag endast hade gått ner 200 gr på en vecka och deppade ett tag, men veckn efter vart det-1,5 kg. Men jag skulle köpa en ny våg om jag vore dig. Jag fick en ny våg som väger 100gr, och då ser man bättre hur det går.
Ha en underbar helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards