Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Han var så duktig!!

Av camilla - 6 februari 2008 21:03

Så nu är vi hem kommna  efter att ha varit och lyssnat på min son som har spelat klarinett.


Han var jätte duktig och han var inte allt för nervös sa han,men när allt var färdigt så ångrade han att han inte hade spelat mer en 1 låt.

Men det kommer ju fler gånger.


De andra barnen som var där spelade oxå väldigt bra med tanke på att en del inte hade spelat så länge.

Men min pöjk var bäst (som alla stolta mammor hade sagt)

Så nu ska jag och mannen försöka att få i oss lite mat....hamburgare med formfranska  blir det idag.

Sent  ja det är ju det men man måste ju äta


 
 
Angel

Angel

6 februari 2008 21:36

Hej och tack för din kommentar. Hamburgaren jag brukar använda är Scans Snabburgare och den är pytteliten, varav 2,5 poins. Pitabrödet är från en utländsk delikatessaffär och är helt fettfri, så det är typ bara mjölet osv som räknas. Har slut på den så jag kan inte skriva vad den heter.

Kramar Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards