Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Var så trött att jag var...

Av camilla - 2 februari 2008 18:22

tvungen att lägga mig i soffan....=)

Och jag somnade....skönt då kanske jag håller mig vaken i kväll...=)

Och som tur var så var bäde C och barna lugna....hihi.

Men nu så kände jag att jag var tvungen att ta mig lite mat....har bara ätit en banan på fm,ja och frukost förstås.

Så det fick bli 0-points soppa idag så jag har lite mer p att mysa med ikväll.

Tänkte jag skulle försöka att äta upp alla mina points,jag brukar ju inte göra det men såg att någon hade börjat göra det och hon gick ner.(Kommer inte ihåg vem det va)

Nähä nu ska jag snaft hänga min tvätt.

Ha en trevlig kväll alla,själv blir det "göta kanal"

 
 
Jullan

Jullan

3 februari 2008 09:50

Godmorgon jag har bytt blogg, så om du vill får du gärna länka till mig, den andra var för svår och den nya har min dotter så hon har hjälpt mig. ha en bra söndag
Kram Jullan/ Fjallviol

http://viktknas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards