Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Rubrik saknas

Av camilla - 1 februari 2008 07:40

Ja jag får väl skriva lite om igår ,hann inte med det.


Skulle in till stan med L och shopa lite igår,så jag tog bussen in till stan.

Och det var hur kallt som helst där inne och blåste så jag trodde vi skulle blåsa bort.

Kollade på kläder och det finns ju hur mycket snyggt som helst,men denna gång köpte jag ingenting! Och det är inte vanligt mig kan jag säga....=)

Jag brukar ALLTID köpa något klädesplagg vare sig det är en tröja eller trosa men inte denna gång.

Tänkte som så att jag ska gå ner mer först innan jag köper något mera nu.


Jobbat i natt så nu ska jag bara skriva klart här och äta lite frukost sen blir det sängen...ZZZ

Fick "pulsa" hem i snön idag har snöat hela natten och blåst som bara den.

Vet inte vad jag ska ha till lunch idag,har någon slags ide torka just nu.....=)

Och sen måste jag komma på något att äta i kväll oxå,övriga fam ska äta biffstroganoff och det är ingen favorit hos mig.

Funderar på att göra en laxbit till mig själv kanske.


Ja ja vi får se. Vad ska ni andra äta till kvällen idag?

 
 
Linruz

Linruz

1 februari 2008 08:11

Ska bort till en jobbarkompis i kväll. vi är några från jobbet som ska träffas och umgås lite. Ska laga mat tillsammans där.
hon handlar vi betalar 50kr och sedan gör vi maten i hop.
Så vad det bli vet jag inte.
Tar bilen dit så jag sparar in några points på att inte dricka vin i alla fall.
Har lagt in ett recept på min blogg på Tortilla lasange som jag hittade på VV forumet. Låter smaskens en fredagskväll.
Vad tror du???
Sov sött!!!
Kram linruz

http://www.linruz.blogg.se

 
Angel

Angel

1 februari 2008 08:29

Jag tänker precis som du, jag ska shoppa loss när jag nått mitt delmål (70 kg). Jag kommer behöva nya kläder då.

Till middag kommer vi ha köttfärspaj :D

Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards