Alla inlägg den 30 januari 2008

Av camilla - 30 januari 2008 13:44

Min lunch idag:-)

Av camilla - 30 januari 2008 12:07

Start vikt 8/1: 87kg


Vikt 14/1: 85kg   -2,0


Vikt 28/1:84kg   -1,0


Vikt 9/2:83kg  -1,0


Vikt 20/2: 82kg -1,0

Sammanlagt:-5,0

Av camilla - 30 januari 2008 11:52

Ja det regnar och blåser här idag.

Kännde inte för att ta någon promenad men jag fick tvinga mig ut idag,med tanke på att det inte blir några mer besök till gymmet denna vecka.

Så nu har jag precis duschat och satt på en kanna kaffe....=)

Gick spåret här hemma och det är på ca 2,5km och jag tog 3 varv idag och den sista biten så joggade jag.

Det var så skönt jag har ju sprungit hela innan men har slöat till nu ett par månader så jag får börja lite smått..=)

Nähä om man skulle äta lite lunch nu då.Blir pasta med kyckling och sallad.

Av camilla - 30 januari 2008 08:49

Frukost:Mild lätt yoghurt,havrefras,bröd,skinka+korv=4,5p

Mellis:Kaffe+chokladboll(lienessa)=0,5p

Lunch:Pasta med kyckling och sallad=6,5p

Mellis:1/2 VV bars=1p

Middag:Resterna från i går=7,5p

Mellis:Ben&jerrys glass 2 dl=9p


Dagliga points: 21p

Använda points:29p

Aktiveringspoints:2p+3

Aktiverings+sparade+dagliga points:31,5

Sparade points:5,5p

Kvar att använda allt sammanlagt: 2,5p

Av camilla - 30 januari 2008 08:14

Usch idag var det kaos här på morgonen.

Barna bara bråkade hela morgonen,gav varandra spydiga komentarer hela tiden.

Men i och för sig så händer ju detta varje dag,men det känndes extra jobbigt idag vet inte varför.

Men nu så har de kommit i väg och nu är det SÅÅ lungt och skönt.

Förstår inte att de inte fattar så länge som man ändå tjatat på dom.....de är ju i alla fall 12 och 10 år ( jag har 4 pojkar)

Så det blir ganska så höga ljud här hemma.

Vill bara får åka iväg just nu känns det som,jag och  C få komma bort från vardagens alla måsten.

Men det är väl inte att tänka på.


Jaha maten igår ....åt nog alldeles för lite igentligen,när dagen var slut hade jag bara ätit upp 16p utav 21p.

Hade då oxå motions p och sparade att äta...3,5p

Vet inte vad jag gör för fel....eller det vet jag nog igentligen....=)

Äter för lite under första delen av dagen,sen blir det för mycket till kvällen att stoppa i sig.


Nähä nu ska jag nog äta lite frukost,sen tror jag att jag ska ge mig ut och gå spåret med vovsingen...=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards