Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Kaos

Av camilla - 30 januari 2008 08:14

Usch idag var det kaos här på morgonen.

Barna bara bråkade hela morgonen,gav varandra spydiga komentarer hela tiden.

Men i och för sig så händer ju detta varje dag,men det känndes extra jobbigt idag vet inte varför.

Men nu så har de kommit i väg och nu är det SÅÅ lungt och skönt.

Förstår inte att de inte fattar så länge som man ändå tjatat på dom.....de är ju i alla fall 12 och 10 år ( jag har 4 pojkar)

Så det blir ganska så höga ljud här hemma.

Vill bara får åka iväg just nu känns det som,jag och  C få komma bort från vardagens alla måsten.

Men det är väl inte att tänka på.


Jaha maten igår ....åt nog alldeles för lite igentligen,när dagen var slut hade jag bara ätit upp 16p utav 21p.

Hade då oxå motions p och sparade att äta...3,5p

Vet inte vad jag gör för fel....eller det vet jag nog igentligen....=)

Äter för lite under första delen av dagen,sen blir det för mycket till kvällen att stoppa i sig.


Nähä nu ska jag nog äta lite frukost,sen tror jag att jag ska ge mig ut och gå spåret med vovsingen...=)


 
 
Angel

Angel

30 januari 2008 09:22

Ska försöka hjälpa dig med länkarna. Då går till "Dina länkar". Där det står namn så skriver du vad sidan heter...t.ex Hallonpaj. På rad 2 "URL" så måste du skriva hela adressen på hemsidan/bloggen, alltså typ: http://angelwings.bloggagratis.se (fniss...lite reklam för min sida fick jag även med.)Tryck sedan på Lägg till länk. Men hur man får länken att bli klickbar i en text vet jag ännu inte tyvärr. Jag återkommer så fort jag vet.

Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards