Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Jobbar klart

Av camilla - 31 januari 2008 09:46

Jaha då var denna natt klar,en kvar och denna gång vaken natt hade jouren inatt.

Allt gick bra med maten hade med egen mat ...resterna sen i förrgår.

Men sen kom nattpersonalen och smög upp något från sin väska....hmmm vad kunde det vara jo detta.........Och jag bara nääää jag vill inte för jag vet ju hur många points den inne håller.

Men som tur var så hade jag ju lite points kvar,men hade inte riktigt full koll på hur mycket.....=/

Så när jag slutade idag på morgonen tog jag med mig hunden på långpromenad och gick i 75 min.

Och det var så skönt,så nu har jag precis kommit hem,duschat och fått i mig frukost.*nöjd*

Och det där med glassen....jag hade tydligen 11,5p över så jag kunde äta glassen med gott samvete(men det visste jag ju inte i går =) )

Jag åt nog ca 2dl glass så 9p.

 
 
Angel

Angel

31 januari 2008 09:56

jag är en glassoman men har aldrig provat på detta märke...min favorit är Hägen Dazz (tror det stavas så)

Angel

http://angelwings.bloggagratis.se

 
Louice

Louice

31 januari 2008 14:08

Bra gjort orka gå så länge efter nattjobbet! Själv är jag helt slut i både kroppen o knoppen då jag kommer hem på morron så nån promenad orkar jag inte med då.

Här är förresten en till glassoman...*slurp*

http://alni.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards