Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Jaha nu var den gjord

Av camilla - 28 januari 2008 12:41

Så där  då har man skapat sig en blogg.

Men det var inte så lätt...=)

Vet inte hur det ska se ut eller nått,men man får väl pröva sig fram,är ju mest för min egen skull som jag skaffade mig det här.

Så det är inte säkert att det blir skrivet här inne varje dag ,men ska försöka.


Ja ha mest kommer det väl att stå om min viktresa om vad man äter och hur mycket man motionerar.

Har idag vägt mig och hade bara gått ner 1 kg på 2veckor =( blev faktiskt lite besviken,men får ta nya tag.

Idag så blir det träning på gymmet och det blir step i ca 60 min.

Så jag lär ju tjäna in lite aktivitetspoints....typ 6-7 st.

Blir lite jobbigt när man tjänar in så mycket ,för då vet jag inte vad jag ska äta?? Vill ju inte äta för mycket efter träningen. jag återkommer senare så får vi se vad det blir att äta.

 
 
BeaTris

BeaTris

28 januari 2008 13:30

Har tittat in & läst lite. Vilken resa du gjort innan, klart du klarar det igen....stort Lycka till & titta gärna in, försöker också minska i vikt.

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Linruz

Linruz

28 januari 2008 18:10

Hej och välkommen till bloggvärlden.
En super bra plats där man kan hitta både stöd, pepp och insperation.
Hittar själv mycket av min energi genom bloggandet.
Har en liten sida jag med som du är hjärtligt välkommen att hälsa på..Kram linruz

http://www.linruz.blogg.se

 
Angel

Angel

28 januari 2008 18:14

Du kommer att klara det denna gång också! Du var ju dunder duktig och lyckades gå ner så mycket, så varför inte nu?

Angel

http://hallonpaj.bloggagratis.se

 
Louice

Louice

29 januari 2008 00:29

Lycka till med både bloggande o viktande!

Pepp pepp! :)

http://alni.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 20 juli 2008 15:00

Av camilla - 20 juli 2008 14:34

Av camilla - 20 juli 2008 13:02

Av camilla - 15 juli 2008 19:21

Av camilla - 15 juli 2008 12:41

Ovido - Quiz & Flashcards